درگيري هواداران بارسلونا و رئال مادريد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : آرمان

تعداد زيادي از بليت‌هاي فينال کوپادل‌ري اسپانيا اسپانيا به نام طرفداران بارسلونا اما از طريق هواداران رئال‌مادريد خريداري شده و همين موضوع درگيري هواداران دو تيم را در پي داشت.


    به نقل از رويترز، بارسلونا ور ئال مادريد در فينال کوپادل‌ري اسپانيا 31 فروردين ماه سال 1390 در استاديوم اختصاصي باشگاه والنسيا، مستايا برابر يکديگر صف‌آرايي مي‌کنند.
براي اين بازي از دو راه اينترنتي و فروش گيشه‌اي اقدام به فروش بليت شد و بليت‌ جايگاه‌هاي معمولي از قيمت 180 يورو براي فروش آغاز شد و تنها پس از يک هفته رشدي 50 درصدي داشت.

اتفاقي که در اين ميان باشگاه بارسلونا را به شدت نگران کرده اين است که بسياري از بليت‌ها با کارت هواداري بارسلونا اما از طريق هواداران رئال مادريد خريداري شده و همين مسئله هواداران بارسلونا را نيز به شدت خشمگين کرده است.
عده زيادي از مادريدي‌ها از چند ماه گذشته در برنامه‌اي هماهنگ به خريد کارت هواداري رسمي باشگاه بارسلونا اقدام کردند، کاري که در ظاهر به سود بارسلونا بود اما مسئله وقتي جدي شد که بارسلونا فهميد پول خريد اين کارت هاي هواداري از خود باشگاه رئال مادريد پرداخت مي‌شود و کارت‌هاي اعتباري که با آن اين کارت ها خريداري شده همگي از حساب باشگاه رئال مادريد پول برداشت مي‌کند.

به اين ترتيب بايد منتظر حضور هواداران رئال مادريدي در جايگاه‌هايي باشيم که براي هواداران بارسلونا در نظر گرفته شده و اين باعث بي نظمي و درگيري بين هواداران خواهد شد، هواداراني که از هم اکنون پشت گيشه‌هاي فروش بليت با يکديگر درگير شده و توان صبوري تا آغاز فينال را ندارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 2572
بازدید کل : 44629
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1